2009.03.24  NOWOŚCI W OFERCIE INTERMARCHE

  Od 23 lutego w sieci supermarketów spożywczych Intermarche pojawią się dwa nowe produkty własne, a dwa zmienią szatę graficzną.

  MYDEŁKA W PŁYNIE LABELL DLA DELIKATNEJ SKÓRY DŁONI

  To produkty, które nie tylko służą potrzebom higienicznym ale i doskonale pielęgnują delikatną skórę dłoni. W ofercie dostępne są kremowe mydełko "mleko i oliwka", "mleko i miód", "mleko i migdał", mydełko o zapachu grapefruita, egzotyczny "fruit dream". Wszystkim mydełkom przyznano certyfikat "Selection". Symbol certyfikatu na opakowaniach pozwala na łatwe i szybkie rozpoznanie rekomendowanych przez Intermarche produktów.

  ZAPACHOWE I ULTRA CIENKIE PODPASKI LABELL

  Z myślą o dyskrecji i komforcie stworzyliśmy ultra cienkie podpaski ze skrzydełkami w dwóch wariantach zapachowych. Delikatna woń aloesu i rumianku dają uczucie świeżości i czystości. Nowe referencje wzbogacą już istniejącą gamę, która zwiera: podpaski maxi ze skrzydełkami na noc, podpaski classic ze skrzydełkami i podpaski ultra cienkie slim. Produktom przyznano certyfikat "Selection".

  SAINT ELOI - NOWOCZESNY WYGLĄD

  Saint Eloi to marka międzynarodowa, które w Polsce zajmuje silną pozycję wśród marek własnych Intermarche. Obserwując tendencje rynkowe w roku 2008 rozpoczęliśmy zmianę opakowań. Aby unowocześnić wygląd opakowania i zapewnić pożądany wizerunek produktu dobrej jakości, postanowiliśmy zaproponować nową szatę graficzną . Intensywny przyjemny w odbiorze kolor tła, motyw graficzny nawiązujący do logo i naturalnego pochodzenia produktów oraz apetyczne zdjęcia sprawiają, że produkty marki Saint Eloi wyróżniają się na tle konkurencji. Swoje opakowania zmieniły już wszystkie warzywa i owoce mrożone:

  W roku 2009 pozostałe produkty w gamie zyskają nowy wizerunek

  Pieczarki to pierwsza grupa produktów, które zaistnieją w nowej szacie na półce. Dodatkowo na ich opakowaniach pojawi się informacja żywieniowa "DIETOGRAM - wiesz, co jesz".

  Dietogram jest systemem znakowania dostarczającym informacji w formie przejrzystej i zrozumiałej dla wszystkich klientów. Wykorzystuje charakterystyczną kombinację kolorów zielonego, żółtego i pomarańczowego. Opisują one udział procentowy najważniejszych składników codziennej diety w zalecanym jednorazowym spożyciu. Wyróżniają te, których spożycie należy kontrolować, jak i te szczególnie pożądane i cenne dla zdrowia. Takie oznakowanie umożliwia swobodne porównywanie produktów i ułatwia wybór, a dodatkowo zwiększa komfort zakupów i świadomość klientów.